FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania.

KONTO


1. Nie mogę się zalogować na konto w Slotmarket.pl, bo nie pamiętam hasła.

Kliknij w opcję “Zapomniałem hasła”. Jeśli ten przycisk nie działa, napisz do nas na contact@slotmarket.pl.

2. Próbuję się zarejestrować, ale po wpisaniu mojego adres e-mail, wyświetla się komunikat: Podany adres e-mail jest zajęty.

Ten komunikat świadczy o tym, że na ten adres e-mail zostało już wcześniej zarejestrowane konto na SlotMarket.pl. W tym przypadku, zamiast "zarejestruj", należy wybrać "zaloguj".

3. Nie jestem z Polski i nie mam przyznanego numeru PESEL. Jak mogę przejść formularz rejestracyjny?

Należy wybrać obywatelstwo inne niż polskie, system pozwoli przejść przez formularz bez podawania PESEL-U.

4.Czy mogę założyć konto nie mając 18 lat?

Tak, na niektóre zawody można się zarejestrować nie będąc pełnoletnim.

5. Nie mogę wpisać mojego numeru telefonu.

Numer telefonu należy wpisać w dwa pola. W pierwszym polu wpisujemy przedrostek EXT (dla Polskich numerów jest to numer 48) w drugim polu podajemy nasz numer telefonu.

6. Źle wpisałem mój adres email/imię itp.

By dokonać korekty napisz na faktury@slotmarket.pl

7.Podałem zły adres dostawy.

By zmienić adres napisz do nas na contact@slotmarket.pl, ponieważ musi to być zmienione w rejestracji dotyczącej eventu.

 

REJESTRACJA

 

1.W jaki sposób mogę opłacić start w zawodach?

Opłatę należy uregulować za pośrednictwem systemu DotPay, do którego nastąpi przekierowanie zaraz po wypełnieniu i zatwierdzeniu formularza rejestracyjnego.

2. Zacząłem wypełniać formularz, ale przerwałem/am w trakcie. W jaki sposób mogę dokończyć rejestrację?

Jeżeli zgłoszenie nie zakończyło się płatnością, nie jest brane pod uwagę. Należy zalogować się na swoje konto SlotMarket.pl (zostało utworzone przy poprzedniej próbie rejestracji) i jeszcze raz przejść przez formularz zgłoszeniowy.

3. Czy mogę ze swojego konta zarejestrować dziecko/koleżankę na zawody?

Tak. Pamiętaj tylko, że do formularza automatycznie importują się dane właściciela konta i w trakcie rejestracji należy je skasować i podać dane zgłaszanej osoby. W innym wypadku zarejestrujesz siebie.

4. Nie pamiętam, czy opłaciłem/am bieg. Jak mogę sprawdzić, czy jestem już na liście?

Po zalogowaniu się na SlotMarket.pl, należy wybrać zakładkę Historia zgłoszeń. Tu znajdziesz Twoje opłacone zgłoszenia. Gdy przy zgłoszeniu widnieje status "Zarejestrowany" jest poprawnie zapisany na zawody. W przypadku statusu "Anulowano" twoja opłata startowa nie została zaksięgowana, jeżeli chcesz wyjaśnić sytuacje napisz na contact@slotmarket.pl.

5. Mam dwa statusy - “Anulowano” i “Zarejestrowany”, czy jestem poprawnie zapisany na zawody?

Obowiązuje zawsze ta rejestracja, która ma zapis “Zarejestrowano”.

6. Zostały pobrane pieniądze z mojego konta a mam status “Anulowano”.

Opłata prawdopodobnie nie została zaksięgowana przez DotPay, a Twoje pieniądze wrócą na Twoje konto w ciągu 5 dni roboczych. Jeżeli pieniądze nie wróciły na konto prosimy skontaktować sie z contact@slotmarket.pl.

7. Nie dostaje emaili od SlotMarket.pl

Przede wszystkim sprawdź czy maile nie wpadają do folderu SPAM lub Oferty. Dodaj też adres contact@slotmarket.pl do zaufanych.

 

USŁUGI DODATKOWE

1. Jak wykupić usługi dodatkowe?

Zaloguj się na swoje konto, następnie wejdź w zakładkę “Imprezy” i wybierz interesujący ciebie event. Następnie wejdź w zakładkę “Usługi” w profilu imprezy. 

2.Chciałbym rozszerzyć moją rezerwację hotelową np. o jeden dzień.

Skontaktuj się z organizatorem danego wydarzenia.

PARTNER STRATEGICZNY

SPONSOR TYTULARNY

SPONSORZY I PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI